Leia mind taas

*
ma olen õis, olen vili, olen vaikus, olen heli

olen heli, sinu muusika
ma olen vesi, olen maa, olen päike, olen kuu
olen seeme ja ma olen su kodutee pihlapuu

ma olen kulg, olen seisatus taastäitumise tarbeks
ma olen iha ja ma olen armastus
ma olen kindlameelne püüdlus ja ajutine harrastus
vabaduse mõte ja mõteteta vabadus


leia mind taas… leia mind taas
*

Leia mind taas Kirtana Rasa/Mathura


1 kommentaar (+add yours?)

  1. Margus Waffa Meigo (@Waffa)
    okt. 25, 2015 @ 19:11:34

    Mõtlesin küsida kus siis ülejäänu on.. aga see ongi!

Lisa kommentaar

